Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie poszukuje 1 kandydata /ki/ na stanowisko TECHNIKA w pełnym wymiarze czasu pracy (umowa na zastępstwo) DO ZESPOŁU INFORMATYKI WYDZIAŁU WSPOMAGAJĄCEGO KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W PIASECZNIE
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: - wprowadzanie danych (m.in. meldunki, karty informatyczne, decyzje, orzeczenia, postanowienia), rejestracja w systemie KSIP oraz sprawdzanie i udzielanie informacji w oparciu o policyjne i poza policyjne bazy danych, - weryfikowanie danych na meldunkach o przestępstwie, przestępcach, wykroczeniach pod kątem prawidłowości zapisów, modyfikowanie zauważonych błędów, uzupełnianie brakujących informacji w granicach obowiązujących przepisów, - weryfikowanie wprowadzonych rejestracji do KSIP (np. zatrzymani, rejestracja postępowań, przestępstw, rejestracje procesowe, dozory, areszty, wydarzenia, imprezy masowe), - typowanie zdarzeń podobnych i przestępców w celu rozpoznania policyjnego oraz typowanie pojazdów po niepełnych danych, - prowadzenie i weryfikowanie kartoteki manualnej wprowadzanych druków KSIP, - wykonywanie czynność zleconych przez inne komórki organizacyjne – sprawdzanie w CEL, CEK, CEP, REGON, Noe.NET, KRS, - typowanie zdarzeń odpowiadających sposobowi działania sprawcy przestępstw, - archiwizowanie danych informatycznych.
Wymagania konieczne: wykształcenie średnie; obsługa komputera i innych urządzeń biurowych; umiejętność pracy zespołowej; umiejętność organizacji pracy własnej; odpowiedzialność; komunikatywność.
Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe; staż pracy powyżej 1 roku w obszarze informatyczno-łącznościowym; znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność interpretacji przepisów; umiejętność wykorzystania systemów informatycznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys i list motywacyjny; - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; - kopie dokumentów potwierdzających posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; - oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych - kopia dowodu osobistego.
Dokumenty należy przesłać do dnia 8 listopada 2013 roku na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3 05-500 Piaseczno
Inne informacje: Proponowane wynagrodzenie 1600 brutto.
Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania przez inny uprawniony podmiot.
Aplikacje nie kompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu). Dokumenty w tym oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu: (22) 60-45-288.