Zaloguj się | Rejestracja

Forum

Konstancin 24 - Konstancin-Jeziorna > Portal Mieszkańców > Metropolia Warszawa :: Forum :: Tablica ogłoszeń :: Dam/Szukam pracy
 
<< Poprzedni temat | Kolejny temat >>
Oferta pracy w Komendzie Powiatowej Policji w Piasecznie
Moderatorzy: admin, kacper, tomek24, marylka
Autor Odpowiedzi
admin
28 paź 2013 : 08:07
admin


Zarejestrowany #1
Dołączył: 28 lut 2008 : 19:13
postów: 20
Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie poszukuje 1 kandydata /ki/ na stanowisko TECHNIKA w pełnym wymiarze czasu pracy (umowa na zastępstwo) DO ZESPOŁU INFORMATYKI WYDZIAŁU WSPOMAGAJĄCEGO KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W PIASECZNIE

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- wprowadzanie danych (m.in. meldunki, karty informatyczne, decyzje, orzeczenia, postanowienia), rejestracja w systemie KSIP oraz sprawdzanie i udzielanie informacji w oparciu o policyjne i poza policyjne bazy danych,
- weryfikowanie danych na meldunkach o przestępstwie, przestępcach, wykroczeniach pod kątem prawidłowości zapisów, modyfikowanie zauważonych błędów, uzupełnianie brakujących informacji w granicach obowiązujących przepisów,
- weryfikowanie wprowadzonych rejestracji do KSIP (np. zatrzymani, rejestracja postępowań, przestępstw, rejestracje procesowe, dozory, areszty, wydarzenia, imprezy masowe),
- typowanie zdarzeń podobnych i przestępców w celu rozpoznania policyjnego oraz typowanie pojazdów po niepełnych danych,
- prowadzenie i weryfikowanie kartoteki manualnej wprowadzanych druków KSIP,
- wykonywanie czynność zleconych przez inne komórki organizacyjne – sprawdzanie w CEL, CEK, CEP, REGON, Noe.NET, KRS,
- typowanie zdarzeń odpowiadających sposobowi działania sprawcy przestępstw,
- archiwizowanie danych informatycznych.

Wymagania konieczne:
wykształcenie średnie;
obsługa komputera i innych urządzeń biurowych;
umiejętność pracy zespołowej;
umiejętność organizacji pracy własnej;
odpowiedzialność;
komunikatywność.

Wymagania pożądane:
wykształcenie wyższe;
staż pracy powyżej 1 roku w obszarze informatyczno-łącznościowym;
znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji;
umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
umiejętność interpretacji przepisów;
umiejętność wykorzystania systemów informatycznych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- kopia dowodu osobistego.


Dokumenty należy przesłać do dnia 8 listopada 2013 roku na adres:

Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno

Inne informacje:
Proponowane wynagrodzenie 1600 brutto.

Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania przez inny uprawniony podmiot.

Aplikacje nie kompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu). Dokumenty w tym oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu: (22) 60-45-288.
Powrót do góry
koll
06 lis 2013 : 13:56
Zarejestrowany #904
Dołączył: 14 mar 2013 : 12:45
postów: 156
Praca w Policji za 1600zł BRUTTO dla informatyka q....wa ja chyba śnię
Powrót do góry
 

Przejdź do:     Powrót do góry

Kanały informacyjne: RSS 0.92 Kanały informacyjne: RSS 2.0 Kanały informacyjne: RDF
Powered by e107 Forum System